باران رودارباران رودار، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

باران کوچولو رودار

بدون عنوان

1390/11/15 16:59
نویسنده : افسانه- مهدی
144 بازدید
اشتراک گذاری

باران زندگی من

تازه یاد گرفتی که با رورورکت بری و در کابینت و بازکنی وولش کنی محکم بخوره بهمتعجبتعجب یه بار رفتی سراغ کشو وقتی بازش کردی بارورورکت خوردی به درکشو انگشتت موند لای در کشو خیلی گریه کردیگریهگریهگریه  اما از بس شیطون بودی بازم رفتی سراغ همین کار .                    مشغول تلفنمشغول تلفن هرروز که میگذره چیزهای جدید تری یاد میگری .

وقی کار بدی میکنی صدات میکنم باران برام نازمیکنی و چشمک میزنی چشمکچشمکچشمک       خجالتخجالت 

هروقت میخوام جاروبرقی بکشم نمیزاری آخه خیلی از جاروبرقی خوشت میادهمش دنبالش میایی.        

 

دوست دارم عشق من  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آینده
15 بهمن 90 18:54
سلام تقریبا همه بچه ها عاشق جاروبرقی اند . اگر دوست دارید میتونیم با هم تبادل لینک کنیم
عمو مجید
16 بهمن 90 11:35
پدر : یالا بیا زودتر غذات رو بخور ... بچه : نه نمی خورم ... پدر : تو میدونی میلیونها بچه تو آفریقا محتاج همین غذایی هستند که تو حتی راضی به نگاه کردن به اون نیستی ؟ بچه : خب پس چرا این غذا رو براشون نمیفرستی ؟
عمو مجید
16 بهمن 90 11:37
در مقابل تقدیر خداوند مثل کودکی یک ساله باش...! وقتی او را به هوا می اندازی، می خندد... چون ایمان دارد که تو او را خواهی گرفت...
عمو مجید
16 بهمن 90 11:51
برات فرستادم فینگیل عمو
عاشق باران
25 بهمن 90 17:05
باز من یه باران دیگه پیدا کردم چشمک هم که بلدی شیطون بلا...
مامانی طهورا
28 اردیبهشت 91 9:20
خوشگل خانم تولدت مبارک
مامي نسيم ( مامان ملودي )
28 اردیبهشت 91 11:35
عزيزم تولدت مبارك
مسافران آسمانی
28 اردیبهشت 91 11:51
تولدت مبارک عزیز دلم...امیدوارم همیشه خنده کنج لبات مهمون باشه...
مامان علي خوشتيپ
28 اردیبهشت 91 12:22
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي
مامان زهرا
28 اردیبهشت 91 14:55
تولدت مبارک باران کوچولو